måndag 7 mars 2011

Söndag på en måndag

Efter en jobbhelg så tar jag nu söndag idag. Dvs jag försöker hinna med
det som jag inte gjorde i helgen. Nåja jag startade dagen med en för-
middagsfika hos Peruväninnan. Sen blev det hem att fixa lunch - både
make och son kom hem. Till diverse affärer för fixande och handlande.
Fångade upp sonen på hemväg från skolan. Nu blev det att agera hand-
ledare i bilkörning. Det var första gången vi var ute - jag var lugn och allt
gick bra. Nu hoppas jag att jag kan få lite chaufförsnytta av honom så
småningom. Nu väntar tvättstugan
där det alltid ligger en m3 tvätt.

2 kommentarer:

  1. Vad du hunnit mycket idag! Vad blev det till lunch då? :)

    SvaraRadera
  2. Det blev faktiskt en stor varm macka - gjord av hönökaka med kyckling, creme fraich o ost - mumsigt!

    SvaraRadera